... ... ... ...

4. výprava

29. října 2012 v 17:25 |  Výpravy
Čtvrtá výprava se odehrává ve velkém domě, který je obklopen stromy a tmavým černým..nic. Jelikož nic krom domu nevidíte, musíte vstoupit dovnitř, abyste přišli na svůj úkol. Pokud jste někdy navštívili strašidelný dům, dokážete si snad představit jak vnitřek vypadá. Na každém rohu na vás čeká mnohá rozhodnutí, která ovlivní to, jestli v této výpravě přežijete, nebo upadnete v zapomnění. Neváhejte tedy a směle klikněte na přenášecí banner díky kterému se dostanete do hry. Příjemnou hru a příjemné sny!



Pár bodů pro (případné) upřesnění:
  • QUEST je hra, ze které vaše postavy neodchází pokud tak nenařídí vypraveč.
  • V naší hře simulujeme spánek, proto se může každý připojit do hry, kdy bude chtít. Všichni na světě přece nechodí spát ve stejnou chvíli. :)
  • Když do hry přijdete, navažte na s tím, že si přečtete pár posledních postů (nebo třeba i všechny)
  • Nevadí nám, když se ve výpravě objevíte třeba ob den nebo dva, ale vždy navažte na danou situaci - pokud se skupina někde nachází, zkrátka se při navázání na hru tvařte tak, jakoby jste na daném místě byli od začátku. Pak vznikají zbytečné zmatky, někteří z vás se i bojí navázat a nehrají vůbec. Nebojte se toho. NON-RPG upozornění by vás případně opravilo, kdyby bylo cokoliv špatně. Jelikož udělat něco špatně není tak hrozné jako nehrát vůbec!
  • Vaše postava nepotřebuje telefon, ipod a jiné vymoženosti. Je pozměněno, že postava může mít hlad. Umřít může pouze, když to napíše Vypravěč.
  • Nevyžívejte se v přílišném dramatickém hraní. Někteří z vašich postav děláte Marry Sue!!!


  • Posloupnost:
    - Jestliže vás bude hrát málo, dodržujte určitou časovou posloupnost. Zkrátka si určete, kdo píše první, druhý, třetí..…. A takhle hru dodržujte. Máte na to čas.

    -Samozřejmě, že se může stát, že během hry někdo odpadne. Z knih se neodchází (jelikož se jedná o dlouhodobé výpravy), takže pokud víte, že třeba třetí už není na počítači, vynechejte ho. On se pak zase začlení a utvoří se nová posloupnost.

    - Pokud vás bude hrát více, posloupnost vynechejte, avšak pokud se vytvoří během hry, kde hraje více hráčů nějaké skupiny, je dobré si opět posloupnost určit.


  • Probuzení, tedy konec hry oznamuje Vypravěč nebo #NON-RPG upozornění
  • V případě dotazů nám piště na mail: pekelny-tym@email.cz
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

War Angelorum